Subject: FW: Maksetaotluse perioodil 01.07.2024-15.07.2024
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 16 Jul 2024 11:59:08 +0300

From: Merily Allak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 16, 2024 10:24 AM
To: Signe Talalaev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Maksetaotluse perioodil 01.07.2024-15.07.2024

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.07.2024- 
15.07.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 20 221,50 eur.
Juuli esimeses pooles osutati õigusabiteenust 520 h.

Täpsustan, et juunis 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 85% ning kliendid 15%, juuli esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 85%.

  520 x 45,75 x 0,85% =  20 221,50 eur

Leping 4-7/38

48  239

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa juunis

 7 235

            Juunis tasus tasus JUM arvetest

85%

-- 

Merily Allak

Büroojuhataja

(+372) 6880 400

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://hugo.legal/>

 <https://facebook.com/hugolegalai>

 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.